Kristovi Sergeant Major

  • Member since Feb 27th 2017
Last Activity

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • Krusso -

    Hi. Build queue not working. Left for one day and found that queue not started. So why do I have to buy Security council membership when game is ruined?

    • Kristovi -

      what do you mean "ruined" ? The game is working.

    • Krusso -

      I mean that queue didnt worked and I could not produce units when left game unatended for one day. So I lost advantage over my adversary and that made my victory postponed for longer time. This is whant I call ruined game. When you pay money you expect that you get product which works. Isn't it? I've paid around 100 EUR this month.

    • Kristovi -

      Ask to a dev, i'm just a player.

    • Krusso -

      Sorry. Do u know how to find support?

    • Kristovi -

      check the forum

  • Kristovi -

    tant mieux, l'accès est limité.

  • Alan LD -

    Salut je joue depuis peu à conflict of nation et je vien de voir ton message sur le forum de recrutement j'aimerai beaucoup apprendre sur ce jeux avec des joueurs expérimenté et Francais et intégré ton alliance

  • Kristovi -

    Moi ? Peu importe ce que j'en pense non ?

  • kingprestige -

    cependant je peux aller sur dautre serveur mais pas mon serveur prioritaire . tu trouves ca logique ?

  • Kristovi -

    on va voir comment ils vont gérer cette merde.

  • kingprestige -

    qu'est ce qui se passe ? ca plante de partout ou quoi ? moi jai un message sur un de mes serveur comme quoi il n'exist plus c'est rageant ... ca faisant 5 jour javais bien golder je suis degouter

  • kingprestige -

    salut , hi !! you speak french ?

  • Kristovi -

    vas y

  • erick fabian -

    hola
    te puedo preguntar algo ?